
اگر میخواهید که
توانایی توضیح روشن از آنچه برایتان اهمیت دارد را بدست آورید، مانند؛ ایده، ابتکار،
شرکت ویا علتی که مردم به آن مرتبط شوند، بیاد داشته باشید، و به دیگران هم توصیه کنید،
که باید یاد بگیرید متبلور و واضح و بروشنی در 60 ثانیه، شرح گزارش ارزش شما و آنچه
که هستید و میتوانید انجام دهید و چرا باید کسی در تجارت با شما همکاری کند و نیز توانایی
تجارت خود را ارائه دهید
درواقع، هر جا
که میروید، کنفرانسها، نمایشگاهای صنعتی و شغلی، رخدادهای برقراری تماسهای تجاری با
دیگران، در آسانسورها، جلسات انجمن اولیاء و مربیان و یا حتی قدم زن در پارک، مردم
میپرسند: "کارتان چیست؟" یا "چرا باید با شما همکاری کنم؟"...ء اگر بسرعت، آنچه که مربوط به شما میشود، را نتوانید ارائه بدهید،
(بوسیله کلام، نوشتار و یا آنلاین) روش قانع کننده ای که باعث بالا رفتن ابروهای مردم
(نشانه اطمینان و علاقه) نشود ، بشما توجه نمیکنند و شما یک دوست بالقوه، مشتری، کمک
کننده، شریک استراتژیک و یا یک مرجع خوب را از دست خواهید داد
مترجم: فرشاد
سجادی
منبع:
No comments:
Post a Comment